Yoga vederii pentru întreaga familie

Exerciții pentru recâștigarea vederii

Conținutul

    exerciții pentru recâștigarea vederii

    Sunt utile și pentru cei care nu au probleme cu vederea. Dacă te uiți în jurul tău, vei observa că multe persoane poartă ochelari, lentile de contact sau se plâng de dureri de ochi, privire încețoșată.

    exerciții pentru recâștigarea vederii

    Multe persoane stau astăzi în fața calculatoarelor și a telefoanelor mobile. Înclusiv copiii. Fă un control medical de rutină pentru a te asigura că totul este în regulă, dar folosește-te și de următoarele exerciții care-ți îmbunătățesc vederea.

    exerciții pentru recâștigarea vederii

    La fel și de o postură bună. Ce trebuie să faci — relaxează-ți ochii, privește de jur împrejurul tău cât poți curpinde cu privirea — rotește ochii în toate direcțiile — fă aceste lucruri de 3 ori — privește apoi spre stânga cât de lent poți, fără să miști capul — fă același lucru spre stânga — repetă aceste mișcări de 3 ori — combină exercițiile privind diagonal, fă toate cele patru diagonale — repetă exerciții pentru exerciții pentru recâștigarea vederii vederii 3 ori Atingerea nasului cu degetul mare Este un exercițiu simplu ce ajută la relaxarea ochilor și îmbunătățirea vederii.

    Ce faci — stai pe scaun, întinde o mână în test de acuitate vizuală ce este ta, cu degetul mare în sus semnul de OK — privește spre vârful degetului mare, apropie degetul de nas fără să-ți muți privirea, du mâna în poziția inițială — repetă procedura de cel puțin cinci ori 5 exerciții rapide pentru îmbunătățirea vederii Masajul ochilor Puțin masaj este binevenit oricând.

    exerciții pentru recâștigarea vederii

    Masajul ochilor îmbunătățește privirea și relaxează ochii. Închide ochii și masează-i ușor cu buricele degetelor.

    exerciții pentru recâștigarea vederii

    Fă mișcări circulare. Masează și zona adiacentă ochilor. Distanța aproape-departe — stai în fața unei ferestre care îți permite să privești în depărtare — concentrează-te pe acest orizont timp de 10 secunde — schimbă punctul de focus privind spre un deget pus pe nas — privește-l tot 10 secunde — repetă ciclurile de 10 — 20 de ori — la final, închide ochii și lasă-i să se odihnească câteva minute.